תקנון האתר 

תקנון האתר

 

כללי 

 

  1. Sleep-x הינו אתר אינטרנט פרסומי (להלן “האתר” ) למכירת מזרונים ומוצרים לחדר השינה.

 

  1. ציפות המזרנים מעוצבות ומיוצרות באיטליה , ליבות המזרנים מיוצרות בישראל ומשווקות באופן בלעדי וייחודי ע”י “לייזי בר פתרונות שינה בע”מ” , ח.פ: 515711307 (להל”ן “החברה”).

 

  1. כל הזכויות למותג sleep-x , מפרט ומבנה המוצרים ,פטנטים ורעיונות שווקים ומסחריים ,מבנה האתר ותוכנו השיווקי והמסחרי שמורות לחברת “לייזי בר פתרונות שינה בע”מ” 2017.

 

  1. משרדי ההנהלה נמצאים בכתובת: גיבורי ישראל 5א , נתניה.

 

  1. לקוח/ה שביצע/ה רכישה/הזמנה בעקבות המידע שמפורסם באתר או השתמש/ה באתר מסכימ/ה עם תקנון זה, לכל הוראותיו ותנאיו, וכי לא תהיה לה/לו או למי מטעמם כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כנגד האתר ו/או הנהלת האתר ו/או בעלי האתר ו/או מי ממנהליה ו/או עובדיה, בכל הקשור להוראות והתנאים של תקנון זה.

 

  1. האתר שומר לעצמו את הזכות לשנות את התקנון מפעם לפעם על פי שיקול דעתו הבלעדי וזאת ללא צורך במתן התראה ו/או הודעה מוקדמת.

 

  1. האתר עושה ככל שביכולתו לוודא שהמידע המוצג באתר יהיה המידע השלם והמדויק ביותר אך יובהר, כי עלולים להופיע בו, בתום לב, אי דיוקים או שגיאות והאתר לא יישא באחריות כל שהיא הנובעת מהן או קשורה אליהן.

 

  1. כל המחירים באתר מופיעים על גבי המוצרים ונקובים בשקלים חדשים, המחירים כוללים מע”מ ודמי משלוח סטנדרטי.

 

  1. הנהלת האתר רשאית לעדכן את מחירי המוצרים באתר ואת תעריפי המשלוחים מעת לעת ובלא צורך בהודעה מוקדמת. המחיר התקף ביחס להזמנה שביצעת הוא המחיר שהתפרסם בעת שהשלמת את תהליך ההזמנה (הכולל את מסירת פרטי כרטיס אשראי). אם עודכנו המחירים לפני שהושלם תהליך ההזמנה, יחויבו הלקוח/ה לפי המחירים המעודכנים.

 

  1. תנאי השימוש באתר חלים על השימוש באתר ובשירותים הכלולים בו באמצעות כל מחשב או מכשיר תקשורת אחר (כדוגמת טלפון סלולארי, מחשבי כף יד למיניהם וכיו”ב). כמו כן הם חלים על השימוש באתר בין אם באמצעות רשת האינטרנט, ובין אם באמצעות כל רשת או אמצעי תקשורת אחרים.

 

  1. הנהלת האתר לא תעשה בפרטי הלקוחה כל שימוש, אלא בהתאם למדיניות הפרטיות של האתר ומהווה חלק בלתי נפרד מתנאי שימוש ורכישה אלה.

 

שירות לקוחות

 

  1. לכל שאלה או בירור ניתן לפנות ישירות לשירות הלקוחות של האתר במייל   info@sleep-x.co.il או בטלפון 077-99-696-99

 

  1. שירות הלקוחות הטלפוני של האתר זמין בטלפון בימי א’-ה’ בין השעות 09:00-17:00.

 

ביצוע הזמנות

 

  1. על הלקוח/ה להקפיד על מסירת כל הפרטים הנדרשים כפי שיתבקש , אם בעת ביצוע ההזמנה יימסרו פרטים שגויים, לא נוכל להבטיח שהמוצרים יגיעו ליעדם, יש להקפיד למסור פרטים מדויקים ועדכניים.

 

  1. עם ביצוע ההזמנה ע”י הלקוח/ה, תבוצע בדיקה של פרטי כרטיס האשראי, ועם אישור ההזמנה ע”י חברות האשראי, תישלח הודעה על כך ללקוחה באמצעות דואר אלקטרוני שהעסקה אכן אושרה.

 

  1. פרטי ההזמנה כפי שהזינ/ה הלקוח/ה בטופס ההזמנה ורישום העסקה במחשבי העסק יהוו ראייה לנכונות דרך הפעולה.

 

  1. במקרה בו לא אושרה העסקה ע”י חברת האשראי, תקבל הלקוחה הודעה מתאימה על כך והוא/היא יידרש/תידרש למסור אמצעי תשלום אחר.

 

  1. יודגש כי האתר יהיה זכאי שלא לאשר הזמנה של לקוח/ה מכל סיבה שהיא ולפי שיקול דעתו הבלעדי כמו במקרים בהם יש מחדל העלול לפגוע באתר או בעובדי האתר, או במידה ויש חשד לעבירה על חוק מדינת ישראל.

 

  1. לאחר שנמסרו הפרטים, המסמכים המחייבים אושרו וניתנה הסכמת הלקוחה לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות, הנהלת האתר רשאית, אך לא חייבת, להציג או לשלוח ללקוחה עדכונים באמצעות הדואר האלקטרוני. בכלל זה עדכוני תוכן, מידע על שירותיה ומוצריה, כמו גם שירותים ומוצרים של אחרים, מבצעים, חידושים באתר, כמשמעות הדברים בסעיף 30א. לחוק התקשורת (בזק ושידורים), התשמ”ב – 1982.

 

  1. אם יתברר שכרטיס האשראי של הלקוח/ה אינו תקף, או שחברת כרטיסי האשראי איננה מכבדת את העסקה, או שחברת הארנק האלקטרוני אינה מכבדת את החיוב, הנהלת האתר תיצור קשר עם הלקוח/ה לשם השלמת העסקה או ביטולה.

 

  1. במידה ולקוח/ה קיבלו פריט פגום או פריט שלא תואם את התיאור הפריט או המידה, האתר ידאג לאסוף את המוצר בחזרה באופן עצמאי.

 

  1. ניתן להסיר את ההרשמה מרשימת התפוצה במייל באמצעות הקלה על הלינק להסרה המופיע בכל מייל שנשלח כפרסומת.

 

הובלה בחינם

 

  1. כחלק מההטבה השיווקית הניתנת ללקוחות האתר ,יקבלו הלקוחות הובלת מזרן סטנדרטית (וההחזרה באם יש צורך בכך) בחינם ללא כל תשלום , עלות הטבה זו ללקוח הינה 250 ₪.

 

  1. הטבת הובלה חינם מתייחסת להובלה סטנדרטית , באם תידרש הובלה לא סטנדרטית ללקוח ,יחויב הלקוח בהפרש בין עלות הובלה סטנדרטית ובין עלות ההובלה הנדרשת בפועל להובלת המזרן לביתו על פי המגבלות הספציפיות בפועל.

 

  1. להל”ן דוגמאות בהם ייתכן ויהיה צורך בתשלום מעבר להובלה הסטנדרטית (והחזרה באם יש צורך בכך) הניתנת כהטבה לרוכשים באתר :
  • הובלה לאילת ולערבה.
  • הובלה לאזורים מרוחקים ומבודדים על פי הגדרת חברת ההובלה.
  • הובלה לקומה רביעית ומעלה ללא מעלית משא/אלונקה.
  • הובלה המחייבת בשימוש במנוף.
  • הובלה בה קיימת בעיה בהכנסת המוצר לבית הלקוח.
  • באם תואמה הובלה לבית הלקוח והלקוח לא היה בביתו בעת האספקה ועקב כך יהיה צורך בהובלה נוספת במועד אחר.

 

  1. ההובלה תבוצע בימים א’-ה’ עד השעה 17:00 כאשר הלקוח יקבל טווח אספקה של כ-2 עד 4 שעות , על פי מסלול ההובלה של המוביל , בשום מקרה לא ניתן להתחייב לשעה ספציפית מדויקת עקב אילוצי מסלול /תנועה /תקלות שאינן בשליטתנו וכל גורם אחר התלוי בכוח עליון שאינו ניתן לצפייה מראש.

 

 

100 ימי ניסיון חינם

 

  1. ההטבה לרוכשים באתר של 100 ימי ניסיון חינם הוא בכפוף לרכישת מזרון Sleep-x.

 

  1. מהות ההטבה – 100 ימי ניסיון על המזרן , שלא בניילון ע”מ לקבל התנסות אמתית במזרן.

 

  1. זמן הסתגלות גוף האדם למזרן חדש הינו 14-30 ימים ,יש לאפשר מינימום של 14 לילות שינה על המזרן ע”מ לאפשר לגוף הסתגלות טובה למזרן.

 

  1. יש להוריד את אריזת המזרן ע”מ לאפשר לגוף תחושה מלאה של המזרן.

 

  1. על הלקוח לשמור על המזרן מלכלוך , רטיבות , קרעים וכל פגיעה אחרת במוצר.

 

  1. למען הסר ספק, המשמעות של 100 ימי ניסיון חינם הם בבחינת אפשרות לביטול ההזמנה וקבלת החזר כספי מלא עבור ההזמנה, ללא חיוב בעלות דמי הובלה/החזרה סטנדרטיים או דמי ביטול הזמנה בתנאי שלא עברו יותר מ- 100 ימים ממועד קבלת המזרון.

 

 

ביטול עסקה ומדיניות החזרת מוצרים

 

  1. האמור בסעיף זה כפוף לחוק הגנת הצרכן התשמ”א 1981.

 

  1. בידי המזמינ/ה לבטל את ההזמנה שנעשתה מכל סיבה שהיא, ובתנאי שלא עברו יותר מ-100 ימים ממועד קבלת המוצר.

 

  1. בכל מקרה של ביטול עסקה הלקוח/ה לא יחויב בעבור דמי ההובלה/החזרה למעט במקרים בהם לא מדובר בהובלה/החזרה סטנדרטיים.

 

  1. באם יוחזר מזרן מלוכלך / עם רטיבות / קרוע או כל פגם משמעותי אחר שנגרם עקב שימוש לא סביר במוצר יחויב הלקוח בעלות החלפת ציפה בסך 500 ₪.

 

  1. בכל מקרה של ביטול עסקה גם לאחר שנשלח המוצר אל המזמינ/ה וקבלת הסחורה, יינתן ללקוח/ה זיכוי כספי מלא של סכום העסקה לאחר שיתקבל המוצר בחזרה.

 

  1. כל זיכוי יועבר לכרטיס האשראי בו בוצעה ההזמנה בלבד, ובהתאם ללוחות הזמנים של חברת האשראי.

 

  1. אופן החזרת המוצרים – הלקוח/ה יצרו קשר עם האתר ויישלחו בקשה בדואר אלקטרוני לביטול העסקה וכל זאת בתנאי שלא עברו יותר מ -100 ימים ממועד קבלת המוצר.

 

  1. לא ניתן לזכות כרטיסי דירקט ולכן בעלי כרטיסי דירקט זכאים לקבלת זיכוי לשימוש באתר בלבד.

 

  1. לא ניתן לזכות כרטיסי אשראי נטענים אשר הונפקו בדואר ישראל ולכן בעלי כרטיס נטען זכאים לקבלת זיכוי לשימוש באתר בלבד.

 

  1. הטיפול בהחזרת המוצרים יהיה עד 14 ימי עסקים מיום קבלת ההודעה.

 

 

 

זמן אספקת מוצרים

 

  1. האתר מתחייב למסור למזמינ/ה את המוצרים על פי מספר ימי העסקים המצוין בעת ההזמנה מיום קבלת אישור חברת האשראי על אישור העסקה , כל זאת בתנאי שמדובר בהובלה סטנדרטית.

 

  1. ייתכן עיקוב מעבר לתקופת האספקה עקב אילוצים שאינם תלויים בחברה כגון : חוסר בחומרי גלם , עיקובים בייבוא , שביתות ,מחסור בכוח אדם , אירועי מלחמה ומצב חירום , פגעי טבע וכל גורם אחר התלוי בכוח עליון , החברה לא תישא באחריות ובכל עלות ונזק עקב איחור באספקה הנובע מאילוצים אלו.

 

 

אחריות למוצרים

  1. למזרנים 10 שנות אחריות מוגבלת למערכת הקפיצים.

 

  1. תעודת האחריות מבטיחה אחריות כדלקמן :* 10 שנות אחריות לקפיצים/ליבת המזרן.*1 שנת אחריות לשכבות הנוחות , לבד הריפוד , לחומרי הריפוד ולרוכסן.

 

  1. בתום השנה הראשונה לרכישת המוצר , בכל מקרה של תיקון המחייב ביקור טכנאי ו/או העברת המוצר למפעל , יישא הלקוח בעלות ביקור טכנאי וההובלה , בהתאם לתעריפי החברה.

 

  1. לא נישא באחריות לכל קלקול , בלאי או נזק שייגרם למוצר כתוצאה מחבלה , תאונה , טיפול או שימוש רשלני , בלתי נכון או בלתי סביר.

 

  1. יש לסובב את המזרן מדי מספר חודשים (אין צורך ולא ניתן להפוך את המזרן).

 

  1. אין לגהץ על המזרן.

 

  1. קיפול או כיפוף המזרן מזיק לליבת המזרן.

 

  1. ציפת המזרן ניתנת להסרה ולכביסה בטמפרטורה נמוכה בלבד עד 30 מעלות.

 

  1. מעבר לכך יש לנקות את ציפת המזרן בשואב אבק בלבד , להימנע משפשוף ולהקפיד על מרחק מינימלי בין החלק השואב לבד הריפוד.

 

  1. אין להשתמש בחומרי ניקוי העלולים להכתים את בדי המוצר.

 

  1. בכל מקרה של בעיה או תקלה או התייעצות ניתן לפנות ישירות לשירות הלקוחות של האתר מייל info@sleep-x.co.il :טלפון : 077-99-696-99בימים א’-ה’  , בין השעות : 17:00 – 09:00.

 

שמירה על סודיות

 

  1. האתר אינו שומר מספרי כרטיסי אשראי ובמידה ויהיה צורך בזיכוי כספי תצטרך הלקוח/ה לספק שוב את פרטי האשראי.

 

  1. האתר משתמש בתקני האבטחה הגבוהים ביותר על מנת לשמור ככל האפשר על סודיות המידע ופרטיות לקוחותיו.

 

  1. האתר שומר את המידע הבסיסי של פרטי הלקוח, דרכי התקשרות, והיסטוריית הזמנות. שמירת מידע זה הינו לצורך שירות ללקוחת לאותו לקוח בלבד, ולא משמש לצרכים אחרים.

 

  1. האתר לא יעביר כל מידע לקוחות לאף גורם צד ג’.

 

  1. ניתן למחוק את כל המידע או היסטוריית ההזמנות ביצירת קשר עם שירות הלקוחות של האתר.

 

 

אחריות האתר

 

  1. האתר ו/או הנהלת האתר ו/או מי מטעמם לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד, שיגרום למשתמש/ת ו/או לגולש/ת ו/או למזמינ/ה ו/או לצד שלישי, כתוצאה משימוש או רכישה באמצעות האתר, שלא על פי תקנון זה – תהא עילת התביעה אשר תהא – לרבות הפסד הכנסה ו/או מניעת רווח שיגרמו מכל סיבה שהיא.

 

  1. בכל מקרה לא יישא האתר באחריות כלשהי העולה על ערך המוצר הנרכש וכן בכל נזק שאינו ישיר ו/או נזק תוצאתי.

 

  1. האתר אינו אחראי לשימוש שיעשו הלקוח/ה ו/או המזמינ/ה שלא בהתאם להוראות היצרן ו/או האתר.

 

  1. במידות המזרון קיימת אפשרות לסטייה של עד 2 ס״מ.

 

  1. הנהלת האתר תעשה כמיטב יכולתה לספק מוצרים איכותיים במועד המבוקש. אם הלקוח/ה סבורים כי המוצרים שרכשו באמצעות האתר או השירותים לוקים בפגם כלשהו, הם מוזמנים לפנות לשירות הלקוחות במייל info@sleep-x.co.il  או בטלפון 077-99-696-99, והנהלת האתר תטפל בפנייה מוקדם ככל שניתן.

 

Font Resize
Contrast